Alla inlägg den 30 december 2010

Av Mli - 30 december 2010 12:54

Imorgon är det nyårsafton, det här året har gått himla fort:o

Och det känns som att jag och Henke känt varandra i 10 år typ:]


Men Idag är det faktiskt prick 1 år sen vi träffades;]

Men 1 år är ju inte mycket men men ;]

Den 2 februari har vi varit tillsammans i 1 år och eventuellt 

ska vi förlova oss då!.. 

^^



Nu ska jag käka lite Lasagne som jag gjorde igår som vart perfekt! haha;]

sen så ska jag sätta upp nya hatthyllan och småstäda innan Henke kommer för 

då ska vi ner till bolaget en sväng och handla till imorgon:]

Juste vi nördar ska spela BINGOLOTTO ikväll haha ;D


Juste Tack kusin Åsa för att du kommenterade;]

Trodde nästan du glömt min blogg ;p

Hoppas du fick mitt sms på din födelsedag!:]


Och som jag sa till min pappa när jag fick julkort, även om jag har

lägenhet och så nu så har jag nog inte blivit tillräckligt vuxen för att 

skicka julkort :O

kanske nästa år? ;D



Älskar dig henkebaby


Presentation


Mli är mitt namn slit inte ut det!
Älskar Rock och pojkvännen Henke såklart ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards