Alla inlägg den 7 december 2010

Av Mli - 7 december 2010 14:31

I söndags var det andra advent, usch nu går det fort!

Inte långt kvar till jul alls! :]


Nu har jag varit sådär jätte dålig igen och 

inte skrivit på ett par dagar :/

men har varit på årets kryssning!^^

Sabaton kryssningen var den bästa jag varit på i hela mitt liv!

hade grymt jävla kul och det var awesome folk;]

var så jävla kul fyfan, ville inte av den båten♥


får väl lägga upp någon bild, dock har jag själv inte tagit någon bild:[


Raubtier

  

Sabaton

        


Och jag såklart! haha

var värsta snälla fotografen där! :]

      Han brevid har jag ingen aning om vem det var men det ja vet är att han lukta svett och va nördig! ^^


men kul hade jag verkligen!



Okej får väl lägga in en liten bild på det halv julpyntade köket då!;]

    

sen blev det pepparkakshus som jag och darling gjorde;]

  


Och typ sist men inte minst 

Tina och oscar var förbi så vi baka Coolaste pepparkakorna^^

   Tina . Emelie . Oscar



nej usch nu ska jag ta en cigg sen kolla tre kronor och äta ostbågar! ;D

Juste nu är det bara 4 dagar kvar tills jag ska sluta röka! ;D

Presentation


Mli är mitt namn slit inte ut det!
Älskar Rock och pojkvännen Henke såklart ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards