Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Mli - 30 januari 2011 17:28

Asså ja vet aldrig vad jag ska skriva i min blogg, så därför skriver jag aldrig!

Har ett ganska bittert och tråkigt liv så finns väl antagligen inte mycket att skriva om...

Så antagligen blir det att bara skriva tråkigheter! :)

Tar nog bort den om ja ser att inte någon läser alls ! 


Men lite nyheter har jag ändå,

1, Bobby bajsar knappt inne längre!

Vilket betyder att han är jätte duktig.

2. vi kanske ska flytta till hus, 

vilket betyder att vi INTE ska ta lån än men vi kanske ska få hyra vårt drömhus

tills jag fått fast jobb och så! Håll tummarna.!

3. Det går awesome på ICA har inte krockat än, 

vilket betyder att jag än så länge har kvar min anställning!



Nej nu ska jag ta en cigg sen fixa ihop all tvätt, för att ja har tvättstugan idag...

Sen blir det väl laga mat kanske..

Och ringa Sandra! 



Skriver mer senare ;]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mli är mitt namn slit inte ut det!
Älskar Rock och pojkvännen Henke såklart ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards