Alla inlägg den 28 november 2010

Av Mli - 28 november 2010 11:39

Kul att skotta verkligen, ofta vi ska behöva skotta när vi bor

i hyreshus!! 

Dom skotta inte här förns klockan 1 idag så vi kom ju knappt iväg

med bilen, sen är det ju så himla mycket snö..

Hoppas det är snö på julafton och att den inte bara kommer nu!:]


Igår var jag och älskling inne i stan

och handlade lite julpynt så åkte vi hem 

fixade massa fint här hemma :]

Det blev jätte bra, även om jag skulle vilja ha lite mera julpynt kanske! ;]

Så går det med tråkiga killar....


Har handlat lite julklappar också, men svårt för man 

vet ju inte vad folk vill ha och vissa vill ju inte änns ha något :/

Men nu ska ja slå in det sen ska ja dammsuga och svabba golv..

antar att det blir dusch och sängen sen för imorgon 

ska jag jobba lite, första gången på typ 1 mån:/

bra det men ändå känns ju knappt värt det!..


Skriver mer imorgon! :]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mli är mitt namn slit inte ut det!
Älskar Rock och pojkvännen Henke såklart ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards